Kinderopvang en partners

2Samen

Bso 2Aan2 (onderdeel van 2samen) is een verrassend ruime locatie in de binnenstad van Den Haag. De groepsruimtes zijn ingedeeld met sfeervolle en uitdagende hoeken. Kinderen kunnen er volop toneelspelen, dansen of in het Atelier aan de slag. Daarnaast is de buitenruimte een ware ontdekkingstocht voor kinderen! Ze kunnen er bouwen, verstoppen en klimmen in de boomhut. Vies worden mag, de waterbaan is erg favoriet!

Gezonde voeding staat bij 2Aan2 voorop. We verbouwen groente in onze eigen moestuin. We verwerken deze groente samen met de kinderen tot een heerlijke maaltijd.
Openingstijden: na school tot 18:00 en op vakantiedagen van 07:30 tot 18:00

Peuteropvang

2aan2 heeft ook een groep voor peuteropvang. Deze groep verwelkomd kinderen in een fijne groepsruimte in de onze school. Kinderen die vanuit de peuteropvang doorstromen naar de bso van 2aan2 zijn daardoor al gewend aan het team.
Openingstijden:
maandag, dinsdag, donderdag, vrijdag van 08:15 tot 11:30 en 12:00 tot 15:15
woensdag van 08:15 tot 11:15 en 11:45 tot 14:45

Tussenschoolse opvang

Samen met 2Samen geven we een actieve invulling aan de tussenschoolse opvang. De leerlingen kunnen vrij spelen of deelnemen aan één van de georganiseerde activiteiten.

Contactgegevens 2Samen